۳۱ واحد تولیدی در حوزه صنایع تبدیلی و غذایی در قم راه اندازی شد

سپهر اقتصاد- رییس سازمان جهاد کشاورزی قم گفت: از زمان آغاز به‌کار دولت سیزدهم تاکنون، ۳۱ واحد تولیدی با صدور پروانه بهره‌برداری در زمینه صنایع تبدیلی و غذایی در این استان راه‌اندازی شده‌است.

محمد رضا حاجی رضا در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا، بیان داشت: علاوه بر این در این مدت، ۵۳ جوار تاسیس نیز برای ایجاد واحدهای تولیدی در زمینه صنایع تبدیلی و غذایی در قم صادر شده‌است که بهره‌برداران آن ها مراحل ساخت و تجهیز واحد خود را برای آغاز تولید، دنبال می‌کنند.

وی افزود: وجود واحدهای صنایع تبدیلی و غذایی در قم موجب پشتیبانی از فعالیت‌های کشاورزی استان شده و در کنار کمک به ارتقا سطح درآمد کشاورزان،‌ افزایش فرصت‌های شغلی در بخش کشاورزی و ایجاد بستر مناسب برای صادرات محصولات این بخش، عامل مهمی برای کاهش ضایعات محصولات غذایی تولید شده نیز به حساب می‌آید.

وی ادامه داد: به دلیل اهمیت ایجاد و توسعه واحدهای تولیدی فعال در زمینه صنایع تبدیلی و غذایی، این موضوع در الگوی تعیین شده برای جذب سرمایه‌گذاران در بخش کشاورزی استان به صورت خاص دیده شده‌است و ما از فعالان اقتصادی که بخواهند در زمینه صنایع تبدیلی و غذایی در قم فعالیت کنند، حمایت می‌کنیم.

خبرنگار: نجمه وفایی
برچسب ها

مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
ارسال نظر