متقاضیان تایید صلاحیت شده مسکن مدارک خود را بارگذاری کنند

سپهر اقتصاد- متقاضیان تایید صلاحیت شده مسکن مدارک خود را بارگذاری کنند

روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی قم با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد: متقاضیان نهضت ملی اقدام مسکن تایید اولیه شده برای تأیید نهایی (تأهل و سابقه سکونت) مدارک خود را در اسرع وقت بارگذاری کنند.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکزقم، در این اطلاعیه آمده است: متقاضیان با وضعیت در انتظار بررسی (آبی رنگ) که در دو شرط مالکیت دولتی و مالکیت خصوصی و ثبتی تأیید اولیه شده اند و برای تأیید دو شرط دیگر و تأیید نهایی (تأهل و سابقه سکونت) مدارک خود را در اسرع وقت بارگذاری کنند.

در این اطلاعیه تاکید شده: تمامی موارد مربوط به اطلاعات و مدارک می‌بایست در سامانه بارگذاری شود. در صورت نقص در اطلاعات، در اسرع وقت نسبت به اصلاح و ویرایش پروفایل ثبت نامی اقدام کنند.

این اطلاعیه تصریح کرده: بارگذاری مدارک برای همه اعضا (سرپرست و افراد تحت تکفل) می‌بایست انجام شود.

این اطلاعیه می افزاید: کارت ملی قدیم مورد تایید نیست و حتما باید کارت ملی جدید و هوشمند یا گواهی درخواست کارت ملی جدید بارگذاری شود.

در بخش دیگری از اطلاعیه آمده است: در بخش سابقه سکونت ۵ ساله، می‌بایست یکی از موارد اعلامی هفت گانه در سامانه در بخش مورد نظر بارگذاری شود.

این اطلاعیه تصریح می کند: چنانچه متقاضی فاقد موارد اعلامی بود، اگر زوجین یا یکی از آن‌ها دارای شناسنامه صادره از قم باشد، صفحه اول شناسنامه کفایت می‌کند و اجاره نامه و سایر موارد قابل قبول نیست.

در این اطلاعیه تصریح شده: در بخش نتایج استعلام و بررسی متقاضیان با وضعیت در انتظار تأیید استعلام (سبز رنگ) جمله" به اداره راه و شهرسازی مراجعه شود" ذکر شده است، که هیچ یک از این دسته از متقاضیان نیاز به مراجعه به راه و شهرسازی ندارند و تمامی ۳۵ هزار متقاضی با این وضعیت توسط اداره کل بررسی مجدد خواهند شد، در صورت محرز شدن عدم سابقه مالکیت، به گروه با وضعیت در انتظار بررسی اضافه خواهند شد .

خبرنگار: سید علی رضا فقاهتی
برچسب ها

مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
ارسال نظر