اتصال متقاضیان مسکن ملی ۵۶۰ هکتاری قم تا پایان تیر به پیمانکار

سپهر اقتصاد-مدیر کل بازرسی و حقوق وزارت راه و شهرسازی، گفت: متقاضیان مسکن در طرح ۵۶۰ هکتاری قم باید تا پایان تیر ماه به پیمانکار وصل شوند.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، حسین مذنب، مدیر کل بازرسی و حقوق شهروندان وزارت راه و شهرسازی در جلسه شورای تامین مسکن استان که با حضور استاندار قم، مدیر کل دفتر فنی و برنامه ریزی عمرانی وزارت کشور و اعضای شورای تامین مسکن قم برگزار شد با بررسی مشکلات و موانع پیش روی تامین مسکن استان گفت: مدیر کل راه و شهرسازی استان موظف است تا پایان تیر ماه تمامی متقاضیان مسکن ملی در طرح ۵۶۰ هکتاری را به پیمانکار وصل و تعیین تکلیف کند.
وی با اشاره به دستور رئیس جمهور برای تشکیل تیم بازرسی متشکل از اعضایی از وزارت راه و شهرسازی و وزارت کشور در خصوص پیگیری طرح نهضت ملی مسکن در کشور، گفت: استان قم ۱۵ امین استانی است که مورد بررسی قرار می‌گیرد و هدف ما از این پیگیری‌ها آن است تا مسائلی که در استان قابل حل است را بر طرف کنیم و آن دسته از مشکلاتی که نیاز به پیگیری ملی دارد را مورد پیگیری قرار دهیم.
وی با اشاره به مشکلات پیش روی طرح ۵۶۰ هکتاری مسکن ملی در قم گفت: بر اساس اظهارات مدیر کل راه و شهرسازی استان، قرارداد ۲۷ هزار واحد بسته شده است و طی بازدید‌های انجام شده تاکید کردیم کار با سرعت بیشتری پیش رود و از طرفی بانک‌ها هم موظفند آورده و سهم خودشان را هر چه زودتر ارائه دهند تا طرح با سرعت بیشتری پیش رود.
مذنب در پاسخ به سوالی مبنی بر تعیین تکلیف نشدن پیمانکار حدود ۶ هزار متقاضی طرح ۵۶۰ هکتاری علیرغم وعده‌های مکرر مدیران استانی در ماه‌های اخیر گفت: مدیر کل راه و شهرسازی استان موظف است تا پایان تیر ماه تمامی متقاضیان را تعیین تکلیف و به پیمانکار وصل کند.
وی در ادامه از لزوم تعیین تکلیف طرح ۲۷ هکتاری گفت و افزود: این موضوع در سطح ملی پیگیری می‌شود.
خبرنگار: سید علی رضا فقاهتی
برچسب ها

مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
ارسال نظر