اختصاص ۱۷۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی به مددجویان کمیته امداد قم

سپهر افتصاد ـ مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) قم گفت: درسالجاری ۱۷۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی برای مددجویان کمیته امام این استان اختصاص یافته است.

محسن مسعودیان راد در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته شهر مقدس قم افزود: دراین راستا برای سال آینده نیز ۴۰۰ میلیارد تومان برای اشتغالزایی مددجویان اختصاص یافته ، این درحالیست که در سال ۹۹ ، بیش از ۷۰ میلیارد تومان به این امر اختصاص یافته بود.

وی درادامه بر ضرورت اقدامات جدی مشاوره ای در زمینه های مختلف فرهنگی و اجتماعی برای خانواده های نیازمند و بی بضاعت تأکید کرد و گفت: امروز دولت تمام همت و تلاش خود را برای رسیدگی به محرومان به کار گرفته و برنامه هایی به ویژه برای کاهش هزینه سبد خانوارها در نظر گرفته است.

وی دربخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: متأسفانه بروز برخی ناهنجاری های فرهنگی و اجتماعی در خانواده های محروم و بی بضاعت، باعث شده تا آنها مشکلات مالی را فراموش کنند.

مسعودیان راد  گفت: به دلایلی در چند سال گذشته مشکلات معیشتی در جامعه به شکل فزاینده ای گسترش یافته است و ما باید با سازوکار مناسبی به جنگ با فقر برویم، چنانچه امام راحل به دنبال رفع فقر از جهان و مبارزه با تفکرات سرمایه داری بودند.

وی در پایان با بیان اینکه خانواده کمیته امداد امام(ره) در رعایت الگوی مصرف آب و انرژی پیشرو بوده است، خاطرنشان کرد: افراد خیر و نیکوکار سرمایه ارزشمندی برای این مجموعه بشمار می روند که در سالهای گذشته با رشد کمی و کیفی بسیار مناسبی همراه بوده و قم نیز در شفافیت درآمدها و هدفمندکردن کمک ها جزو استان های برتر بوده است.

خبرنگار: سید علی رضا فقاهتی
برچسب ها

مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
ارسال نظر