انجام بیش از دومیلیون 227 هزار خدمت در مراکز درمانی تامین اجتماعی قم

سپهر اقتصاد-دکتر سید مهدی محصل مدیر درمان تامین اجتماعی استان قم از ارائه بیش از دو میلیون و227 هزار خدمت از ابتدای سال تا پایان بهمن ماه 1402 در مراکز درمانی تامین اجتماعی قم خبر داد.


دکتر سید مهدی محصل مدیر درمان استان قم ضمن تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان و قرا گرفتن در آستانه سال جدید و بهار طبیعت به همکاران اظهار داشت: با تلاش کارکنان مجموعه مدیریت درمان استان قم در چهار مرکز درمانی ملکی ،بیمه شدگان تحت پوشش از ابتدای سال تا پایان بهمن ماه 1402، بیش از دو میلیون و 227 هزار خدمت دریافت کردند.

دکتر سید مهدی محصل گفت:در سال جاری مدیریت درمان استان قم علاوه بر ارائه خدمت درمانی به بیمه شدگان ،گام های موثری را برای ارتقاء و گسترش فضای فیزیکی درمانی از جمله ساخت ال دی آر،ساخت انبارهای تجهیزات پزشکی و دارو،ساخت درمانگاه تخصصی،بهبود فضای فیزیکی بخش های درمانی برداشته است که از همه همکارانم بابت تلاش های مضاعف قدردانی می کنم.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان قم در ادامه گفت: با تولد هزار و 935 نوزاد در سال جاری نسبت به سال گذشته شاهد رشد 10 درصدی زایمان ها در بیمارستان امام رضا علیه السلام بوده ایم و امیدواریم با توسعه بخش مراقبت های ویژه بارداری و بخش زایمان شاهد افزایش خدمت رسانی به مراجعین باشیم.

دکتر محصل در ادامه گفت: بیمارستان امام رضا علیه السلام قم به عنوان تنها بیمارستان ملکی با 125 تخت بستری به بیش از 10 هزار و 311 بیمار تا پایان بهمن ماه خدمات بستری ارائه کرده است که از این تعداد بیش از 7 هزار بیمار از خدمات جراحی بهره مند شده اند.

مدیر درمان استان قم در ادامه افزود: دریازده ماهه اول امسال ، بیمه شدگان تحت پوشش تامین اجتماعی و سایر شهروندان بیش از 887 هزار بار به پزشکان عمومی،بیش از 113 هزار بار به پزشکان متخصص ، بیش از 9 هزار بار به دندانپزشکان و یک میلیون و 198 هزار بار به بخش های پاراکلینیک مراکز ملکی تامین اجتماعی استان قم مراجعه نموده اند.

دکتر سید مهدی محصل در پایان خاطر نشان کرد: شاخص های مختلفی برای ارزیابی عملکرد حوزه درمان تامین اجتماعی وجود دارد که یکی از مهمترین شاخص ها ،ضریب اشغال تخت در بیمارستان است که در حال حاضر ضریب اشغال تخت بیمارستان امام رضا علیه السلام بیش از 74 درصد است.

خبرنگار: نجمه وفایی
مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
ارسال نظر