انعقاد قراردادپروژه های محرومیت زدایی قم به ارزش۱۳۳میلیارد تومان

قرارداد اجرایی پروژه های محرومیت زدایی استان قم به تعداد ۵۵ پروژه با ارزش ۱۳۳ میلیارد تومان منعقد شده است.

سپهر اقتصاد- فرمانده سپاه قم گفت: قرارداد اجرایی پروژه های محرومیت زدایی استان قم به تعداد ۵۵ پروژه با ارزش ۱۳۳ میلیارد تومان منعقد شده است.


به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمدرضا موحد در جمع خبرنگاران با تشریح برنامه های هفته بسیج در استان قم اظهار داشت: اجلاس سالانه مجمع بسیج استان قم روز سه شنبه هفته جاری با حضور سردار سلیمانی رییس سازمان بسیج مستضعفین، استاندار قم، رییس دادگستری و تعدادی از مدیران استان برگزار می شود که در این اجلاسیه ۶ طرح منتخب نظام مسائل استان قم مطرح و به رای مجمع گذاشته خواهد شد.

فرمانده سپاه قم با اشاره به فعالیت های عرصه عمرانی و جهاد سازندگی بسیج استان قم گفت: پروژه آبرسانی به ۲۰ روستای استان قم با اعتباری بالغ بر ۹۰ میلیارد تومان از جمله اقدامات صورت گرفته در این عرصه بوده است.

سردار موحد بیان داشت: طرح جمعه تا جمعه نیز در سال جاری ابلاغ شده که در قالب این طرح هر جمعه یکی از اقشار بسیج خدمتی را ارایه می دهد و در قالب تهیه کالاهایی به محرومان اهدا می شود.

وی ادامه داد: در عرصه پرداخت تسهیلات مربوط به اشتغال زایی سهمیه استان قم هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال بوده است که تاکنون ۹۳۷ میلیارد ریال تخصیص یافته و تعداد ۷۰۰ نفر از واجدان شرایط از آن بهره مند شدند و ۷۰۰ فقره تسهیلات تبصره ماده ۱۶ نیز پرداخت شد.

فرمانده سپاه قم در ادامه بیان داشت: تلاش داریم که نمایشگاه دائمی در راستای عرضه محصولاتی که توسط زنان سرپرست خانوار تولید می شود ایجاد کنیم و در این مدت نیز تعداد ۲۰ نمایشگاه عرضه محصولات خانگی برپا شد و مشکلات تعداد ۱۵۳ واحد تولیدی و صنعتی نیز مورد بررسی قرار گرفت.

سردار موحد ارتقا و بهره وری در عرصه تولید محصولات کشاورزی به وسعت ۳ هزار هکتار و همچنین کمک به دولت در اجرای طرح نهضت ملی مسکن در ۱۹۰۰ واحد از جمله برنامه های سپاه و بسیج در استان قم برشمرد.

وی ابراز داشت: قرارداد اجرایی پروژه های محرومیت زدایی استان قم به تعداد ۵۵ پروژه با ارزش ۱۳۳ میلیارد تومان منعقد شده است.

خبرنگار: نجمه وفایی
مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
ارسال نظر