بازدید تعدادی از متقاضیان مسکن ملی از زمین‌های ۵۶۰ هکتاری پردیسان

سپهر اقتصاد-تعدادی از متقاضیان نهضت ملی مسکن، از محل این طرح واقع در زمین‌های ۵۶۰ هکتاری پردیسان بازدید کردند و در جریان پیشرفت فیزیکی واحد‌های مسکونی خود قرار گرفتند.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم،  مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان قم در بازدید تعدادی از متقاضیان نهضت ملی مسکن در قم از محل این طرح واقع در زمین‌های ۵۶۰ هکتاری پردیسان و مشاهد روند پیشرفت طرح با اشاره به تحویل زمین‌ها از سه ماه پیش هدف از این بازدید را امید آفرینی و روشن شدن ذهن مردم در خصوص آورده‌های مالیشان و پیشرفت طرح عنوان کرد و گفت: یکی از پیمانکاران ما با تحویل ۱۵۴۰ واحد از سه ماه پیش مشغول به کار شده و اکنون پیشرفت قابل توجهی در طرح دارد.

وحید وزیری رادهمچنین از تمام کارگران و متخصصان صنعت ساختمان که از اعضای طرح هستند خواست برای پیشرفت پروژه وارد عمل شوند که در این صورت بخشی از آورده مالیشان را به عنوان دستمزد حساب کنند.

همچنین مدیرعامل شرکت تعاونی فراگیر ملی سانیارآفرین ایرانیان از تلاش شبانه روزی برای تحقق وعده‌هایی که به مردم داده شده است گفت و افزود: در حال حاضر مهمترین مشکل پیش روی ما تسهیلات بانکی واحدهاست که نگران آن هستیم و اگر تا یک ماه آینده تسهیلات پرداخت نشود طرح متوقف خواهد شد.

محمد غفرانی از پیشرفت فیزیکی ۳۰ درصدی پروژه‌های در حال ساخت تعاونی خود خبر داد و گفت: آن دسته از متقاضیانی که آورده مالی خود را زودتر پرداخت کنند در اولویت تحویل واحد قرار خواهند گرفت.

خبرنگار: نجمه وفایی
مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
ارسال نظر