بهره‌برداری از 2 پروژه سرمایه‌گذاری تا پایان سال در قم

سپهر اقتصاد-رئیس سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری قم از بهره‌برداری از 2 پروژه سرمایه‌گذاری تا پایان سال خبر داد.


علی رمضانی در گفت‌وگو با خبرنگار شهرنیوز، با اشاره به نقش و اهمیت جذب سرمایه‌گذار در شهرها اظهار داشت: ورود بخش خصوصی در سال‌های گذشته به پروژه‌های سرمایه‌گذاری، سبب رونق در ساخت‌وسازها و توسعه شهرها شده است.

وی با بیان اینکه بستر مناسبی در شهرداری قم برای جذب سرمایه‌گذاری وجود دارد، ابراز کرد: تنها جذب سرمایه‌گذار مهم نیست و باید دستگاه‌های خدمات رسان نیز در این راستا همراهی و همکاری مناسبی داشته باشند و نمی‌توان تنها به این دلیل که بخش خصوصی مشارکت داشته، همکاری مناسبی در پروژه‌ها انجام نشود.

به گفته رئیس سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری قم، در حال حاضر شهرداری قم در بیش از 20 پروژه سرمایه‌گذاری با بخش خصوصی با اعتباری بالغ‌بر 20 هزار میلیارد تومان به ارزش روز مشارکت دارد.

وی با تأکید بر اینکه دو پروژه سرمایه‌گذاری با بیش از 90 درصد پیشرفت تا پایان سال به بهره‌برداری برسد، مطرح کرد: پروژه نیکان و یک پروژه مشارکتی در بلوار پیامبر اعظم(ص) با بیش از 90 درصد پیشرفت هستند که امیدواریم تا پایان سال به بهره‌برداری برسند.

خبرنگار: نجمه وفایی
مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
ارسال نظر