بیش‌ از ۹۰ درصد مصوبات ستاد تسهیل در قم اجرایی شد

قم - ایرنا - رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت قم گفت: بیش‌ از ۹۰ درصد مصوبه‌های ستاد تسهیل و رفع‌موانع تولید استان اجرایی شده و بقیه در حال پیگیری برای رسیدن به نتیجه مورد نظر است.

اکبر ابدالی ر گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا بیان داشت: در استان قم همراهی خوبی میان دستگاه‌های اجرایی عضو ستاد تسهیل و رفع موانع تولید برای کمک به تولیدکنندگان و صنعتگران وجود دارد و به همین دلیل تقریبا تمامی موارد مصوبه‌های این ستاد که در اختیار استان است اجرایی می‌شود؛ بررسی و حل برخی از مسائل نیز باید در سطح ملی پیگیری شود که ممکن است زمان بیشتری به طول انجامد.

وی با اشاره به تلاش مسئولان استان برای حل مسائل تولید کنندگان در سطح ملی، افزود: در همین رابطه برای سرعت بخشیدن به روند اجرای مصوبه‌ها، به دنبال افزایش اختیارات ستاد تسهیل استان قم با همراهی مسئولان کشوری هستیم و در این زمینه از همه ظرفیت‌های موجود استفاده خواهیم کرد.

وی همچنین با اشاره به اهمیت تامین سرمایه درگردش مورد نیاز تولیدکنندگان و صنعتگران قم، ادامه داد: تمام سعی ما این است که تسهیلات مورد نیاز صنعتگران با همراهی بانک‌های عامل استان با سرعت در اختیار ایشان قرار بگیرد و در این رابطه به دنبال افزایش میزان اعتبارات اختصاص یافته به قم برای پرداخت تسهیلات بانکی در این بخش هستیم.

خبرنگار: سید علی رضا فقاهتی
مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
ارسال نظر