بیمارستان الزهرا بازسازی می‌شود

عملیات تخریب و بازسازی بیمارستان الزهرا در منطقه نیروگاه به زودی آغاز و درآن یک بیمارستان ۲۵۰ تخته خوابی ساخته می‌شود.

سپهر اقتصاد-نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: عملیات تخریب و بازسازی بیمارستان الزهرا در منطقه نیروگاه به زودی آغاز و درآن یک بیمارستان ۲۵۰ تخته خوابی ساخته می‌شود.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم،احمد امیر آبادی با اشاره به اینکه با ساخت بیمارستان شهدا، بیمارستان الزهرا به آنجا منتقل شد گفت: با ساخت بیمارستان الزهرا بیمارستان کامکار تخلیه و به آن منتقل می‌شود.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی افزود:این بیمارستان با کمک دو خیر و بنیاد برکت ساخته می‌شود ودر صدد هستیم بیمارستان کامکار، نکویی، حضرت معصومه که بیمارستان‌های قدیمی و فرسوده هستند یکی یکی تخریب و بازسازی شوند.

امیر آبادی از تجهیز بیمارستان شهید بهشتی به دستگاه ام آر آی خاص هم خبر داد و گفت: این دستگاه برای افرادی است که وزن بالایی دارند و برای انجام این امور باید به تهران مراجعه می‌کردند.


وی از اختصاص زمین برای ساخت خانه‌های بهداشت در داخل شهر هم خبر داد و گفت: برای این کار نیاز به زمین داریم که در پردیسان چند هکتار زمین در اختیار دانشگاه‌های علوم پزشکی قرار می‌گیرد تا معوض خانه‌هایی در قم باشد که در آنجا قرار است خانه بهداشت ساخته شود.

خبرنگار: نجمه وفایی
مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
ارسال نظر