تحقق بیش از ۹۰ درصد بودجه عمرانی شهرداری قم

سپهر اقتصاد- مدیرکل نظارت بر امور عمرانی شهرداری قم گفت: بودجه معاونت فنی و عمرانی شهرداری در سال جاری، ۱۲ هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال بوده که تاکنون ۹۰ از بودجه محقق شده است.

علیرضا رشیدی نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار شهرنیوز، با اشاره به بودجه عمرانی معاونت فنی و عمرانی شهرداری قم در سال ۱۴۰۲ اظهار کرد: بودجه عمرانی معاونت فنی در سال جاری برابر با ۱۲ هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال بوده که تاکنون ۹۰ درصد از بودجه محقق شده است.

وی از انعقاد قرارداد ۱۵۰ پروژه در سال جاری خبر داد و افزود: تعدادی از پروژه‌های تعریف‌شده در سال جاری مربوط به سال گذشته بوده و برخی دیگر از پروژه‌ها به‌تازگی تعریف و در مرحله طراحی نقشه و سپس برای مناقصه و انتخاب پیمانکار قرار گرفته است.

مدیرکل نظارت بر امور عمرانی شهرداری قم با اشاره به پروژه‌های کلان معاونت فنی و عمرانی تصریح کرد: احداث تقاطع‌ها، اجرای پروژه‌های فضای سبز، احداث ساختمان فرهنگسرای شهریار، مرکز فرماندهی آتش‌نشانی، سایت آموزشی آتش‌نشانی، ساختمان شورای اسلامی شهر، مجتمع آب‌درمانی امام موسی صدر ازجمله پروژه‌های کلان معاونت فنی و عمرانی است.

رشیدی‌نژاد اضافه کرد: در راستای اجرای پروژه‌های عمرانی در حوزه فضای سبز می‌توان به بهسازی بوستان‌هایی چون خضر، رضوان، بنیادی اشاره کرد.

وی با تأکید بر پروژه‌های در حال اجرا ادامه داد: نگهداری تأسیسات برقی و آسانسور و به‌روزرسانی موتورخانه بازار شمسه به عهده شهرداری قم است و یکی از پروژه‌های در حال اجراست.

 مدیرکل نظارت بر امور عمرانی شهرداری قم گفت: تأمین هزینه‌های احداث سایت آموزشی آتش‌نشانی، ساختمان فرمان فرماندهی آتش‌نشانی و بهسازی ایستگاه ۳ آتش‌نشانی در بلوار کشاورز ازجمله پروژه‌هایی است معاونت فنی و عمرانی در بعد خدمات ایمنی به عهده دارد.

خبرنگار: نجمه وفایی
مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
ارسال نظر