تحقق ۱۱۳ درصدی بودجه شهرداری قم در چهار ماه نخست 1402

سپهر اقتصاد-رئیس کمیسیون برنامه‌وبودجه شورای اسلامی شهر مقدس قم از تحقق ۱۱۳ درصدی بودجه شهرداری قم در چهار ماه نخست سال خبر داد و گفت: تحقق بودجه در چهار ماه نخست سال ۱۱۳ درصد بوده که نسبت به چهار ماه نخست سال گذشته ۱۵۵ درصد رشد در عملکرد داشته است.


به گزارش شهرنیوز، مجید اخوان در نود و هشتمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم، گزارشی از عملکرد چهار ماه بودجه سال 1402 ارائه کرد و اظهار داشت: شورای اسلامی در راستای اعمال وظیفه اصلی خود مبنی بر نظارت بر عملکرد شهرداری، عملکرد چهارماهه را مورد بررسی قرار داده و در جهت شفاف‌سازی به اطلاع مردم می‌رساند.

وی بودجه سال 1402 شهرداری قم را عددی بالغ‌بر ۸ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: بر اساس پیش‌بینی، تحقق بودجه در چهار ماه نخست سال ۱۱۳ درصد بوده که نسبت به چهار ماه نخست سال گذشته ۱۵۵ درصد رشد در عملکرد داشته است.

رئیس کمیسیون برنامه‌وبودجه شورای اسلامی شهر مقدس قم ادامه داد: بیش از 80.6 درصد درآمدهای نقدی و ۱۹۱.۶ درصد نیز تحقق درآمدهای غیرنقدی در چهار ماه نخست سال ثبت‌شده است.

وی تملک دارایی‌هاي سرمایه‌ای و مالی را نیز مورد توجه قرار داد و گفت: تملک دارایی‌های سرمایه‌ای سال ۱۴۰۲ شهرداری در چهار ماه نخست سال 11.8 درصد بوده درحالی‌که در چهار ماه نخست سال ۱۴۰۱ این عدد ۸ درصد بوده است.

اخوان یادآور شد: همچنین تملک دارایی‌های مالی چهار ماه نخست سال ۱۴۰۲ نیز ۲۳ درصد ثبت‌شده است درصورتی‌که این عدد در چهار ماه نخست سال ۱۴۰۱ برابر با ۵ درصد بوده است.

وی در پایان تصریح کرد: تمام ردیف بودجه‌ها و درآمد شهرداری در چهار ماه نخست سال با جزئیات در کمیسیون بررسی‌شده و مورد تأیید است.

خبرنگار: نجمه وفایی
مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
ارسال نظر