تدوین اطلس سرمایه‌گذاری شهرداری قم تا 3 ماه آینده

سپهر اقتصاد-رئیس سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری قم از تدوین اطلس سرمایه‌گذاری شهرداری تا 3 ماه آینده خبر داد.

به گزارش شهرنیوز، علی رمضانی در سلسله نشست‌های رسانه‌ای روایت تحول شهرداری قم، با اشاره به برنامه‌ریزی‌ها برای تدوین اطلس سرمایه‌گذاری شهرداری قم اظهار داشت: داشتن نقشه راه در حوزه‌های مختلف، یکی از راهبردهای شهرداری در سال‌های گذشته بوده است که حوزه سرمایه‌گذاری نیز در این راستا نیاز به داشتن نقشه راهی دارد.

وی با بیان اینکه در حال نیز حوزه سرمایه‌گذاری شهرداری قم بدون برنامه و راهبرد نیست، ادامه داد: برنامه‌ها و بسترهای سرمایه‌گذاری در حوزه‌های مختلف در سال‌های گذشته احیا شده و این موضوعات در سطوح مختلف از مناطق تا کلان در حال بررسی و اجراست.

رئیس سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری قم ادامه داد: یکی از برنامه‌ها که در قانون درآمدهای پایدار شهرداری‌ها نیز به آن اشاره شده، استفاده از ظرفیت سرمایه‌های خرد مردمی و امکان سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف توسط شهرداری است.

وی با تأکید بر اینکه چارچوب‌ها و ضوابط این موضوعات نیز در حال پیگیری است، یادآور شد: تدوین اطلس سرمایه‌گذاری شهرداری قم برای افق‌های آینده از سال گذشته آغاز شده است و تا 3 ماه آینده تکمیل می‌شود.

خبرنگار: نجمه وفایی
مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
ارسال نظر