تلاش برای برگزاری همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری شهر قم

سپهر اقتصاد-رئیس سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری قم با بیان اینکه ۷۰۰ میلیارد تومان از بودجه ۱۴۰۲ شهرداری قم به سرمایه‌گذاری اختصاص‌یافته است گفت: برای رسیدن به این هدف نیاز به تعریف فرصت‌های جدید خرد و کلان داریم.

به گزارش شهرنیوز، علی رمضانی با اشاره به اجرای طرح مطالعاتی احصای فرصت‌های سرمایه‌گذاری تا سه سال آینده اظهار داشت: اگر فضای اقتصادی کشور تثبیت شود، طبق این مطالعات می‌توانیم سرمایه‌گذاران بهتری را جذب کنیم.  

وی اضافه کرد: سعی ما این است که برای تعریف پروژه‌های سرمایه‌گذاری مقداری از بلوار پیامبر اعظم (ص) خارج‌شده و مسائل سرمایه‌گذاری را منطقه محور پیش ببریم.  

رئیس سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری قم با اشاره به اینکه این طرح در دو ماه آینده نهایی می‌شود، خاطرنشان کرد: مسئله سرمایه‌گذاری دارای فرهنگی بوده که هنوز در تمام بخش‌های شهرداری قم هم نهادینه نشده است.  

وی ادامه داد: در طول این سال‌ها به این نتیجه رسیدیم که مدیریت کار در مرکز و ستاد باشد و مناطق با همکاری مرکز اقدامات سرمایه‌گذاری را پیش ببرند.  

رمضانی با بیان اینکه ۷۰۰ میلیارد تومان از بودجه ۱۴۰۲ شهرداری قم به سرمایه‌گذاری اختصاص‌یافته است اضافه کرد: برای رسیدن به این هدف نیاز به تعریف فرصت‌های جدید خرد و کلان داریم.  

رئیس سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری قم گفت: درصدد هستیم ابتدای سال آینده همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری شهر قم را برگزار کنیم و گام‌های مؤثرتری برای جذب سرمایه‌گذار برداریم.

خبرنگار: نجمه وفایی
مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
ارسال نظر