تولید یخچال در قم ۳۰ درصد افزایش می‌یابد

سپهر اقتصاد- رییس صنایع فلزی اداره‌کل صنعت، معدن و تجارت قم گفت: بررسی روند تولید یخچال در واحدهای صنعتی تولید کننده لوازم خانگی استان از ابتدای سال‌جاری تاکنون نشان می‌دهد، میزان تولید این محصول تا پایان سال نسبت به سال گذشته با ۳۰ درصد افزایش همراه خواهد بود.


تولید یخچال در قم ۳۰ درصد افزایش می‌یابد

رضا الهیاری ر در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا، بیان داشت: آمارها نشان می‌دهد در نیمه اول سال ۱۴۰۲ تعداد ۱۵۰ هزار دستگاه در واحدهای صنعتی لوازم خانگی قم تولید شد که با ادامه یافتن این روند تا پایان سال میزان تولید یخچال در استان به ۳۰۰ هزار دستگاه می‌رسد.

وی افزود: این در حالی است که سال گذشته در مجموع ۲۳۳ هزار دستگاه یخچال در واحدهای صنعتی لوازم خانگی استان تولید شد، بنابراین با تحقق برنامه تولید ۳۰۰ هزار دستگاه یخچال در سالجاری، میزان تولید این محصول در استان نسبت به سال قبل ۳۰ درصد بیشتر خواهد بود.

وی ادامه داد: سنجش‌های انجام شده توسط کارشناسان نشان می‌دهد کیفیت محصولات تولید شده در واحدهای صنعتی بزرگ تولید کننده لوازم خانگی استان قم مطلوب است و این واحدها توانسته‌اند در رقابت با موارد مشابه خارجی، محصولات خوب و با کیفیتی را به بازار عرضه کنند.

خبرنگار: نجمه وفایی
برچسب ها

مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
ارسال نظر