حل مشکل گاز ۳۰ واحد مسکونی در طایقان بر عهده دستگاه تفکیک‌کننده است

سپهراقتصاد-سرپرست مدیریت مهندسی و اجرای طرح‌های شرکت گاز استان قم با اشاره به محرومیت 30 واحد مسکونی روستای طایقان از نعمت گاز طبیعی، اظهار کرد: زیرسازی شبکه‌های آب، برق و گاز بر عهده دستگاه تفکیک‌کننده و واگذارکننده زمین است.

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان قم، علی پاکدامن‌مقدم سرپرست مدیریت مهندسی و اجرای طرح‌های شرکت گاز استان قم با اشاره به محرومیت ۳۰ واحد مسکونی روستای طایقان از نعمت گاز طبیعی، اظهار کرد: بر اساس قانون هر دستگاهی که زمین واگذار می‌کند، باید زیرساخت‌های آب، برق و گاز آن را نیز فراهم کند و پس اجرای این زیرساخت‌ها است که شرکت مربوطه می‌تواند خدمات خود را به مردم عزیز ارائه دهد.

وی با بیان اینکه در خصوص ۳۰ واحد مسکونی در روستای طایقان این زیرساخت‌ها توسط دستگاه تفکیک‌کننده و واگذارکننده زمین ارائه نشده است، تصریح کرد: با این حال شرکت گاز استان قم، نقشه‌ اجرایی خود را برای شرکت مربوطه طراحی کرده است و در صورت ایجاد زیر ساخت، عملیات گازرسانی بر اساس بودجه موجود و اولویت اجرا می‌شود.

شایان ذکر است از ۶۸۰ واحد مسکونی موجود در روستای طایقان، تنها ۳۰ واحد تازه ساخت به دلایلی که شرح داده شد؛ از نعمت گاز طبیعی محروم هستند و هم‌اکنون از گاز مایع سهمیه‌ای برای تامین سوخت منزل خود استفاده می‌کنند.

خبرنگار: نجمه وفایی
مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
ارسال نظر