دستگاه‌ها موظف به آماده سازی بستر لازم برای سرمایه‌گذاری خارجی هستند

سپهر اقتصاد- استاندار قم گفت: سرمایه‌گذاری خارجی ثبات، امنیت، رفاه، توسعه و آبادانی کشور را با خود به ارمغان می‌آورد و خصوصاً مدیران باید با روحیه جهادی بستر سرمایه‌گذاری خارجی را در استان فراهم کنند.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، استاندار قم در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید با بیان اینکه تمام دستگاه‌ها موظف هستند تا بستر لازم برای سرمایه‌گذاری خارجی را فراهم کنند گفت: سرمایه‌گذاری خارجی ثبات، امنیت، رفاه، توسعه و آبادانی کشور را با خود به ارمغان می‌آورد و خصوصاً مدیران باید با روحیه جهادی بستر سرمایه‌گذاری خارجی را در استان فراهم کنند.

سیدمحمدآقامیری بر تشویق هرچه بیشتر سرمایه‌گذاران خارجی به سرمایه‌گذاری در صنایع مختلف و همچنین بخش گردشگری تاکید کرد و افزود: در سال‌های گذشته برخی تنگ نظری‌ها خصوصاً از جانب برخی کارمندان رده پایین دستگاه‌ها موجب فرار سرمایه‌گذاران خارجی شده که باید با این موضوع برخورد شود.

وی گفت: تنها در صورتی با سرمایه‌گذاری موافقت صورت بگیرد که تمامی جوانب و زیرساخت‌ها فراهم شده باشد و مجوزهای لازم در کمترین زمان ممکن اخذ شود.

استاندار قم در ادامه بر ساماندهی هرچه سریعتر چاه‌های آب در استان تاکید کرد و گفت: با هماهنگی شرکت آب منطقه‌ای باید هرچه سریعتر چاه‌های آب استان به کنتور برداشت تجهیز شوند.

وی با بیان اینکه کنتور به نوعی شناسنامه برای چاه آب محسوب می‌شود گفت: شرکت آب منطقه‌ای باید تنها به متقاضیانی که چاه آبشان کنتور دارد خدمت رسانی کند.

خبرنگار: نجمه وفایی
مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
ارسال نظر