دعوت از سرمایه‌گذاران قمی برای حضور در منطقه ویژه سلفچگان

سپهر اقتصاد-مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان ضمن دعوت قمی‌ها به سرمایه‌گذاری در این منطقه، گفت: از واگذاری زمین با شرایط خاص گرفته تا رایگان کردن زمین برای دانش بنیان‌ها، شرایط به خوبی برای سرمایه‌گذار تسهیل شده است و این اقدامات در حد شعار نیست و با جدیت دنبال می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس محمود داودآبادی با اشاره به ظرفیت های منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان گفت: منطقه ویژه فرصتی مغتنم برای سرمایه‌گذاران به ویژه قمی‌هاست اما امروز حضور قمی‌ها در منطقه ویژه کم‌رنگ است که بخشی از این مشکل بخاطر آگاهی نداشتن از ظرفیت‌های موجود در منطقه ویژه سلفچگان است.

وی ادامه داد: هر سرمایه‌گذاری که عرصه فعالیتش هم‌خوان با شرایط منطقه ویژه سلفچگان باشد اگر نتواند در این منطقه برای فعالیت خود به تفاهم برسد، در هیچ منطقه دیگری به تفاهم نخواهد رسید چراکه شرایط در این منطقه برای سرمایه‌گذاران به خوبی تسهیل شده است، از واگذاری زمین با شرایط خاص گرفته تا رایگان کردن زمین برای دانش بنیان‌ها و این اقدامات در حد شعار نیست و با جدیت دنبال می‌شود.

داودآبادی با بیان اینکه ما به دنبال جذب سرمایه اجتماعی و افزایش اشتغال هستیم، اظهار کرد: خبرنگاران احقاق ظرفیت‌های قانونی مناطق ویژه اقتصادی را از مسئولان مطالبه‌گری کنند چراکه این ظرفیت‌ها موجب تعالی و رشد اقتصاد استان می‌شود اما متاسفانه این ظرفیت‌ها کمتر مورد توجه قرار گرفته است. 

وی فعال‌سازی ظرفیت‌های اشتغال در واحدهای منطقه ویژه سلفچگان را مورد تاکید قرار داد و گفت: نظام برای مناطق ویژه هزینه کرده است و باید دستاوردهای این مناطق به درستی برای همگان تبین شود.

خبرنگار: نجمه وفایی
مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
ارسال نظر