سرمایه گذاری در منطقه ویژه سلفچگان ۵ برابر افزایش داشته است

با اقدامات و پیگیری‌های انجام شده، جذب سرمایه گذار در این منطقه نسبت به سال گذشته افزایش پنج برابری داشته است

سپهر اقتصاد-مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان گفت: با اقدامات و پیگیری‌های انجام شده، جذب سرمایه گذار در این منطقه نسبت به سال گذشته افزایش پنج برابری داشته است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، مهندس محمود داودآبادی، مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان در بازدید دکتر حجت الله عبدالملکی مشاور رئیس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی از غرفه منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی و فرصت‌های سرمایه گذاری مناطق آزاد و ویژه اقتصادی که در مشهد مقدس در حال برگزاری است با اشاره به اینکه از سال گذشته و با تغییر تیم مدیریتی در منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان نگاه مالکیتی به این منطقه را به نگاه مدیریتی تغییر دادیم، گفت: شعار ما این است که یک شهر سه هزار و ۵۰۰ هکتاری نزد ما امانت گذاشته شده تا آن را به مالکان واقعی یعنی تولیدکنندگان و کارآفرینان برسانیم.

وی ادامه داد: بر همین اساس با تلاش‌های صورت گرفته، جذب سرمایه گذار در این منطقه نسبت به سال گذشته افزایش پنج برابری داشته است.

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان تصریح کرد: ادعای قابل اثبات داریم که با مدل‌های جدید واگذاری زمین که تدوین کردیم، هر سرمایه گذار و فعال اقتصادی که بیاید به منطقه ویژه سلفچگان و با این شرایط نتواند کار کند؛ قطعا در هیچ مکان دیگری نمی‌تواند کار خود را پیش ببرد.

مهندس داودآبادی در پایان با اشاره به اینکه با تمام توان در حال جبران عقب ماندگی‌های این منطقه در حوزه‌های زیرساختی و خدمات الکترونیک هستیم، خاطرنشان کرد. ما به دنبال جذب سرمایه اجتماعی هستیم و هیچ سرمایه‌ای بالاتر از اشتغالزایی برای ما اهمیت ندارد و بنابراین سرمایه گذاری که اشتغال زایی بالایی داشته باشد، قطعاً شرایط بسیار مناسبی را برای دریافت زمین خواهد داشت.

خبرنگار: سید علی رضا فقاهتی
مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
ارسال نظر