سفر مشاور سرمایه گذاری نخست وزیر عراق به قم

حازم مجید ناجی» مشاور سرمایه گذاری نخست وزیر عراق و سفیر بغداد در تهران به منظور آشنایی با فرصت‌های سرمایه گذاری قم از یک کارخانه تولید دارو بازدید کردند.

سپهر اقتصاد_حازم مجید ناجی» مشاور سرمایه گذاری نخست وزیر عراق و سفیر بغداد در تهران به منظور آشنایی با فرصت‌های سرمایه گذاری قم از یک کارخانه تولید دارو بازدید کردند.



به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، مشاور سرمایه گذاری نخست وزیر و سفیر عراق در ایران به منظور آشنایی با فرصت‌های سرمایه گذاری مشترک ایران و عراق روز جمعه طی سفر به قم از یک کارخانه تولید دارو دارای سرمایه گذاری عراقی در شهرک شکوهیه قم بازدید کردند.
مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان قم ضمن تشریح فرصتهای سرمایه گذاری درقم  گفت: موقعیت ژئوپولتیک قم بی نظیر است چراکه محل اتصال جغرافیایی۱۷ استان کشور است.
مهدی فراهانی با اشاره به اینکه استان قم را دارای ظرفیت طلایی برای سرمایه گذاران خارجی بویژه کشور‌های مسلمان همچون عراق است گفت: در قم خدمات ویژه ای چون معافیت‌های مالیاتی و گمرکی برای سرمایه گذاران خارجی پرداخت و از تسهیلات بانکی و اعطای خط اعتباری به سرمایه گذاران خارجی پیش بینی شده است.
بهره مندی سرمایه گذاران ایرانی از بازار تولیدعراق و صادرات کالا به کشور‌های حاشیه خلیج فارس از عراق موضوعی بود که در این جلسه مطرح شد.
خبرنگار: سید علی رضا فقاهتی
مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
ارسال نظر