شرکت گاز استان قم آرایش زمستانی به خود گرفت

سپهر اقتصاد-شرکت گاز استان قم در پی برودت هوا و شروع فصل سرد سال، آرایش زمستانی به خود گرفت.

شرکت گاز استان قم آرایش زمستانی به خود گرفت

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان قم، مرتضی خوش‌لهجه مدیرعامل شرکت گاز استان قم با اشاره به آمادگی این شرکت برای مقابله با فصل سرد سال، اظهار کرد: در پی برودت هوا و افزایش مصرف گاز طبیعی از سوی مشترکین، جلسات مدیریت سوخت به‌منظور جبران ناترازی جریان گاز آغاز شد.

وی با بیان اینکه این جلسات به‌صورت روزانه و تا پایان فصل سرد سال برگزار می‌شود، تصریح کرد: در این جلسات مدیران و روسای واحدهای شرکت گاز استان قم، آخرین وضعیت مصرف گاز طبیعی در استان را رصد کرده و بر شیوه اعمال ابلاغیه‌های صادر شده از سوی نهاد بالادستی نظارت می‌کنند.

خوش‌لهجه با اشاره به افزایش مصرف گاز طبیعی به علت برودت هوا، خاطرنشان کرد: به طور کلی یک سوم مصرف گاز استان متعلق به مشترکان بخش خانگی، تجاری و عمومی است و که طی فصل سرد سال، 70 درصد مصرف را به خود اختصاص می‌دهد.

وی با بیان اینکه تمامی اقداماتی که در راستای کاهش مصرف گاز انجام می‌شود، برای پایداری شبکه و تداوم گازرسانی به استان‌های شمالی، شمال‌غرب و شمال‌شرق کشور است، عنوان کرد: خواهش ما از تمامی مردم عزیز استان این است که همچون سال گذشته، شرکت گاز را در این امر مهم و خطیر یاری کنند.

خبرنگار: نجمه وفایی
برچسب ها

مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
ارسال نظر