صنایع تبدیلی و تکمیلی از مهمترین اولویت‌های قم برای جذب سرمایه‌گذاران است

سپهر اقتصاد - مدیرکل امور اقتصادی و دارایی قم گفت: ایجاد صنایع تبدیلی و تکمیلی از مهمترین اولویت‌های تعیین شده استان برای جذب سرمایه‌گذاران است و مجوزهای لازم در این بخش با سهولت بیشتری صادر می‌شود.


مهدی فراهانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا، بیان داشت: گسترش صنایع تبدیلی و تکمیلی در قم علاوه بر افزایش فرصت‌های شغلی و ارتقا سطح تولید، موجب بالا رفتن ارزش‌ افزوده فعالیت‌های صنعتی استان نیز می‌شود و به همین دلیل در اولویت برنامه‌های اقتصادی استان قم برای جذب سرمایه‌گذاران است.

وی در ادامه سخنان خود تاکید کرد: اداره کل امور اقتصادی و دارایی قم با همکاری سایر دستگاه‌های اجرایی به دنبال جذب هرچه بیشتر سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی برای افزایش فعالیت‌های تولیدی و ایجاد رونق هرچه بیشتر در این حوزه مهم اقتصادی استان است و در همین رابطه از همه ظرفیت‌های موجود استفاده می‌کند.

وی ادامه داد: علاوه بر تلاش برای جذب سرمایه‌گذاران، حل مشکلات تولیدی کنندگان و فعالان اقتصادی استان در همه بخش‌ها از مهمترین اولویت‌های کاری ماست و به همین منظور با تعامل ایجاد شده میان دستگاه‌های اجرایی در قالب ستاد تسهیل و رفع موانع تولید، مشکلات تولیدکنندگان در قم به صورت مستمر بررسی و برای رفع آن تصمیم‌های لازم گرفته می‌شود.

خبرنگار: نجمه وفایی
مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
ارسال نظر