عملیات تقویت و ایمن‌سازی شبکه گاز محور قم-تهران اجرا شد

سپهر اقتصاد-مدیرعامل شرکت گاز استان قم از اجرای عملیات بزرگ تقویت گازرسانی، ایمن‌سازی و تعمیرات شبکه گاز، به صورت همزمان در 11 نقطه محور قم-تهران خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان قم، مرتضی خوش‌لهجه با اعلام این خبر اظهار داشت: به‌ جهت رفاه حال صاحبان صنایع، واحدهای صنعتی و هم‌استانی‌های عزیز، این عملیات از ساعات بامدادی روز پنج‌شنبه 18 آبان آغاز شد و تا روز جمعه 19 آبان ادامه یافت.

وی با بیان اینکه در این عملیات 11 نقطه به‌طور همزمان مورد حفاری قرار گرفت، تصریح کرد: نصب چندین شیر انتظار، تعویض شیر فلنجی در سایزهای بالا، تعویض اتصالات عایقی، اجرای خط تغذیه، اصلاح خط تغذیه و اتصال به خط تقویتی از جمله اقدامات انجام شده در این عملیات بود.

خوش‌لهجه هدف از این عملیات را تقویت گازرسانی به شهرک‌های صنعتی شکوهیه و محمودآباد، افزایش قابلیت اطمینان و تاب‌آوری شبکه گازرسانی شهر قم، گازرسانی به مشترکان صنعتی جدید، ایمن‌سازی شبکه و تعویض تأسیسات فرسوده عنوان کرد و در ادامه افزود:  با تلاش و زحمات کارکنان شرکت گاز استان قم و هماهنگی کامل بین مدیریت‌های مهندسی و بهره‌برداری، این عملیات به صورت فشرده و در کمترین زمان ممکن انجام شد که در نوع خود یک دستاورد بزرگ برای شرکت گاز استان به حساب می‌آید.

خبرنگار: نجمه وفایی
برچسب ها

مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
ارسال نظر