قم در اجرای طرح نهضت ملی مسکن جزو استان های فعال و موفق است

سپهر اقتصاد-سرپرست استانداری قم با بیان اینکه عملکرد دولت سیزدهم در قم بسیار درخشان است، گفت: در اجرا و ساخت طرح نهضت ملی مسکن، استان قم جزو استان فعال و موفق در سطح کشور محسوب می‌شود.


به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری قم، احمد حاجی‌زاده سرپرست استانداری قم عنوان کرد: کارنامه دولت مردی طی این ۲ سال را که بررسی می‌کنیم، اقداماتی انجام شده که در ۱۰ سال اخیر بی سابقه‌ است.

سرپرست استانداری قم اظهار کرد: طی یک سال اخیر احیای ۶۵ واحد صنعتی راکد و نیمه راکد، بهسازی ۵۰۰ کیلومتر جاده، راه روستایی و شهری، ساخت و بهره‌برداری پست بزرگ برق ۴۰۰ کیلوولتی و فعال‌سازی ۳۱ معدن که سال‌ها بلاتکلیف بودند بخشی از کارنامه دولت در استان قم است.

وی اشاره کرد: در بحث اجرا و ساخت طرح نهضت ملی مسکن استان قم جزو استان موفق در کشور محسوب می‌شود. این آمار و ارقام نشان‌دهنده کارآمدی دولت مردمی در استان است.

حاجی‌زاده در پایام ضمن تشکر و خداقوت به استاندار سابق قم گفت: آقای شاهچراغی در استان قم به کار‌ها انسجام بخشید و وحدت مدیران‌کل دستگاه‌ها را افزایش داد. رویکرد استاندار سابق این بود که مدیران به صورت جبهه‌ای عمل کنند و ما هرگز جزیره‌ای عمل نکردیم.

خبرنگار: نجمه وفایی
مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
ارسال نظر