لزوم همراهی مسئولان برای رفع مشکلات صاحبان صنایع و تولید

سپهر اقتصاد-استاندار قم تاکید کرد؛ مسئولان و مدیران استان برای رفع مشکلات در کنار صاحبان صنایع و تولید کنندگان باشند.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، سید محمدتقی شاهچراغی در جلسه بررسی مشکلات و موانع پیش روی صنعتگران گفت:مدیران و مسئولان باید پیش از مراجعه تولید کنندگان به دنبال حل و رفع مشکلات آن‌ها باشند و با عزم جهادی خود مشکلات را از میان بردارند. 
وی افزود: صاحبان صنایع باید مدیران و مسئولان را در کنار خود ببینند و موضوعات و موانعی که در جریان فعالیت‌های تولیدی به وجود می‌آید را در هماهنگی کامل بین یکدیگر حل کنند. 
استاندار همچنین بر استفاده هرچه بیشتر از ظرفیت بخش خصوصی و همچنین بسیج صنعت برای رونق در بخش تولید استان تاکید کرد و گفت: اتاق بازرگانی، بسیج صنعت، سازمان صنعت، معدن و تجارت، شرکت شهرک‌های صنعتی و... باید به مدل پایداری برای همکاری دست پیدا کنند. 
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هم در این جلسه با اشاره به بازدید از واحد‌های تولیدی افزود: با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده تا پایان سال جاری کارشناسان سازمان صمت از ۶۰۰ واحد تولیدی بازدید کرده و از نزدیک فرایند تولید و مشکلات پیش روی این واحد‌ها را بررسی می‌کنند. 
ابدالی به برخی ازمشکلات پیش روی صنعتگران پرداخت و افزود: وجود سامانه‌های متعدد به یکی از مشکلات عدیده در بخش صنعت و از جمله معضلات صنعتگران تبدیل شده است. 
وی گفت: سامانه‌ها در ابتدا با هدف راحت کردن و ایجاد شفافیت در فعالیت‌ها راه‌اندازی شدند، اما امروز شاهدیم که تعداد و تاخیر در به روز رسانی این سامانه‌ها خود تبدیل به یک مشکل شده است.
خبرنگار: سید علی رضا فقاهتی
مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
ارسال نظر