واحد تولید کننده روغن صنعتی و هیدروکربن قمی صادرکننده برتر سال شد

سپهر اقتصاد-شرکت کاسپین شیمی پاسارگاد واحد تولید کننده انواع روغن صنعتی و هیدروکربن فعال در شهرک صنعتی سلفچگان، به عنوان صادرکننده برتر سال ۱۴۰۱ معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، رئیس هیئت مدیره شرکت کاسپین شیمی پاسارگاد با اشاره به اینکه این شرکت سالانه ظرفیت تولیدروغن‌های صنعتی و هیدروکربن‌های سبک و سنگین شامل بنزین و گازوئیل بیش از ۲۰۰ هزار تن است گفت: محصولات این مجموعه صنعتی به کشور‌های حوزه خلیج فارس آفریقا روسیه اوکراین صادر می‌شود. 


 حمزه وارثی افزود: این گروه صنعتی در چند سال متمادی به عنوان صادر کننده نمونه کشور و استان قم معرفی شده است و همچنین با توجه به مشکلات حمل و نقل زمینی برای نخستین بار در کشور پایانه حمل و نقل ریلی برای جابجایی تولیدات واحد‌های صنعتی را در جوار این کارخانه احداث کرده است.

رئیس هیئت مدیره شرکت کاسپین شیمی پاسارگاد یادآور شدبا توجه به اینکه معابر شهرک صنعتی سلفچگان ظرفیت پذیرش کامیون‌های حمل بار را ندارد این پایانه می‌تواند کار جابجایی و صادرات محصولات این شهرک را به مقصد کشور‌های مختلف با ایمنی و هزینه پایین به سرانجام برساند. 


 وی افزود: در مرحله نخست این پایانه کار صادرات ماهانه ۲۰۰ هزار تن کلینکر سیمان به مقصد کشور‌های مختلف فراهم شده است و در صورت واگذاری زمین و احداث انبار امکان صادرات و جابجایی همه تولیدات شهرک صنعتی سلفچگان به سایر کشور‌ها فراهم خواهد شد.

خبرنگار: سید علی رضا فقاهتی
مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
ارسال نظر