وجود تعارضات متعدد در پروژه بسط شرقی حرم مطهر

سپهر اقتصاد-شهردار قم با بیان اینکه کار در محدوده هسته مرکزی نیاز به همراهی دستگاه‌های متعددی دارد، گفت: ما در شهرداری نسبت به اجرای سریع این پروژه حساسیت لازم را داریم، اما دیگر ارگان‌ها نیز باید نسبت به مسئله حساس باشند.

به گزارش شهرنیوز، دکتر سیدمرتضی سقائیان‌نژاد در یکصدمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی در ساختمان شهید باکری، با اشاره به اهمیت پروژه بسط شرقی حرم مطهر اظهار داشت: در حال حاضر هنوز موانع اجرایی برای سرعت گرفتن این پروژه وجود دارد.

وی با بیان اینکه کار در محدوده هسته مرکزی نیاز به همراهی دستگاه‌های متعددی دارد، گفت: ما در شهرداری نسبت به اجرای سریع این پروژه حساسیت لازم را داریم، اما دیگر ارگان‌ها نیز باید نسبت به مسئله حساس باشند.  

شهردار قم با اشاره به اینکه هنوز راه دسترسی پیمانکار به پروژه به‌طور کامل تأمین نشده است، اضافه کرد: در مسئله تأسیسات و معارضات ملکی نیاز به همراهی دیگر ارگان‌ها داریم.

وی خاطرنشان کرد: ابتدا قرار بود، مسئله نظارت بر پروژه در قرارداد پیمانکار دیده شود اما تصمیم بر این شد که یک عامل چهارم دارای صلاحیت وارد پروژه شود و بر روند امور به‌صورت دقیق نظارت کند.  

سقائیان‌نژاد انتقادات مطرح‌شده درباره کند بودن پروژه را مورد توجه قرار داد و اظهار کرد: در پروژه‌ای که معارض شهری ندارد، این حرف درست است، اما در پروژه‌هایی که معارض شهری دارند و مرتبط با همکاری دیگر ارگان‌ها است، ممکن است قدری وقفه ایجاد شود.

گفتنی است در این جلسه، قرارداد خرید خدمات مشاوره عامل چهارم پروژه بسط شرقی حرم مطهر تصویب شد.

 انتهای پیام/105

خبرنگار: نجمه وفایی
مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
ارسال نظر