پیگیری مجدانه مسائل مبتلابه تولیدکنندگان استان در کمیسیون های تخصصی اتاق بازرگانی

پیگیری مجدانه مسائل مبتلابه تولیدکنندگان استان در کمیسیون های تخصصی اتاق بازرگانی

سپهر اقتصاد-رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی قم بر پیگیری مجدانه مسائل مبتلابه تولیدکنندگان استان در کمیسیون های تخصصی اتاق بازرگانی تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی قم، نشست هیات نمایندگان اتاق بازرگانی قم به ریاست محمد ایرانی و با حضور رؤسای کمیسیون‌های تخصصی در محل سالن جلسات اتاق بازرگانی تشکیل شد.
ایرانی رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی قم در این جلسه که با محوریت بررسی عملکرد کمیسیون های تخصصی اتاق بازرگانی قم برگزار شد گفت: کمیسیون‌های ده‌گانه اتاق بازرگانی با هدف بهره‌برداری صنعتگران و تولید کنندگان از ظرفیت‌های بالقوه اتاق بازرگانی در ارائه خدمات و پیگیری مشکلات آنها در سطح استان و فرا استانی تشکیل شده‌اند و در ابتدای شروع دوره دهم اتاق بازرگانی از رؤسای آنها خواسته شد تا با جدیت موضوعات را در قالب کمیته‌های تخصصی ذیل کمیسیون‌ها تا حصول نتیجه پیگیری کنند.
عضو هیأت نمایندگان اتاق ایران تصریح کرد: در دوره دهم در نظر داریم از نظرات تخصصی همه اعضاء و فعالان اقتصادی برای اصلاح قوانین خلق الساعه و دست و پاگیر صنعتگران استفاده کنیم تا در جلسات شورای گفتگو و ستاد تسهیل به عنوان مصوبات ملی در روند پیشبرد اهداف حاکمیت تاثیرگذار باشیم.
در ادامه این نشست روسای کمیسیون های تخصصی 10گانه اتاق بازرگانی، عملکرد خود از ابتدای تشکیل را تشریح کردند.

خبرنگار: نجمه وفایی
مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
ارسال نظر