کشتارگاه محل جولان دلالان با افزایش بی‌سابقه نرخ آلایش‌های دامی

سپهر اقتصاد-گروهی از بازرسان تعزیرات حکومتی، اداره کل صنعت معدن و تجارت و سازمان جهاد کشاورزی از کشتارگاه‌های جاهد و پرتو بازدید کردند.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، گروهی از بازرسان تعزیرات حکومتی، اداره کل صنعت معدن و تجارت و سازمان جهاد کشاورزی از کشتارگاه‌های جاهد و پرتو بازدید کردند.

سرپرست اداره کل تعزیرات حکومتی در این بازرسی به حضور دلالان و افراد غیر مرتبط در کشتارگاه‌ها پرداخت و گفت: تمامی افرادی که وارد کشتارگاه می‌شوند باید پروانه کسب و مجوز بهداشت داشته باشند و همچنین هیچ کالایی از جمله گوشت و آلایش‌های دامی مثل کله پاچه، دل و جگرو... نباید بدون فاکتور از کشتارگاه خارج شود.

حسام افزود: دلالان نقش پررنگی در افزایش قیمت گوشت و آلایش‌های دامی ایفا می‌کنند که باید هرچه سریع‌تر این وضعیت مدیریت شود.

وی به افزایش افسارگسیخته قیمت آلایش‌های دامی در هفته‌های اخیر پرداخت و گفت: اگر کشتارگاه‌های استان نقش فعالانه‌تری در بازار گوشت ایفا کنند و به جای عملیات کشتار، خودشان دام را از دامدار خریداری کنند و پس از ذبح به قصابان تحویل دهند، تا حد زیادی دست دلالان از بازار گوشت کوتاه می‌شود.

خبرنگار: نجمه وفایی
مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
ارسال نظر