کوتاهی و اهمال در حرکت جهادی ساخت مسکن پذیرفته نیست

سپهر اقتصاد-استاندار قم با تاکید بر اولویت داشتن ساخت مسکن در این دولت، گفت: هیچ گونه کوتاهی و اهمال در حرکت جهادی ساخت مسکن قابل پذیرش نیست.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، سیدمحمد آقامیری، استاندار قم در جلسه شورای تامین مسکن، اقدام ملی مسکن را یکی از اولویت‌ها و دغدغه‌های اصلی و مهم دولت مردمی دانست و گفت: در تحقق این هدف و دغدغه دولت، استان قم باید پیشرو و نمونه باشد.

وی افزود: هر کدام از مسئولین و نهاد‌های مربوطه که در این مسیر دخیل هستند، اگر در سرعت گرفتن این هدف مهم، کوتاهی کنند و یا همکاری مناسب نداشته باشند اقدامشان ترک فعل محسوب و با آن‌ها برخورد می‌شود.

استاندار قم با تاکید بر لزوم استفاده از ظرفیت تعاونی‌های فعال گفت: باید از ظرفیت تعاونی‌هایی استفاده شود که به وعده خود پایبند هستند و در این مسیر سرعت و دقت را مورد توجه قرار می‌دهند.

وی همچنین با قدردانی از عملکرد برخی از بانک‌ها در ارائه تسهیلات مسکن و حمایت از این اقدام ملی گفت: البته برخی از بانک‌ها هم در تعامل و همکاری با اجرای این طرح در ارزیابی‌ها موفق نبوده اند که باید از آن‌ها گلایه کرد.

در این جلسه برخی موضوعات از جمله افتتاح حساب و واریز وجه تمام متقاضیان طایقان توسط بنیاد مسکن، پیشرفت فیزیکی کند پروژه مسکن ملی دستجرد و حل مشکل برق بین بنیاد مسکن و شرکت توزیع برق در سایت ۱۷ و ۲۳ هکتاری مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

خبرنگار: نجمه وفایی
مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
ارسال نظر