گشت‌های بازرسی برای تقویت نظارت بر بازار قم افزایش می‌یابد 

صمت- مدیرکل صنعت، معدن و تجارت قم گفت: در راستای پیگیری دستور استاندار محترم مبنی بر تقویت نظارت بر بازار استان و مقابله با تخلف‌های صنفی به خصوص گرانفروشی، گشت‌های بازرسی در قم افزایش پیدا می‌کند.


اکبر ابدالی در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا بیان داشت: نظارت بر بازار استان و برخورد با هرگونه تخلف در زمینه عرضه کالاهای مورد نیاز مردم مهمترین برنامه‌های اداره کل صنعت، معدن و تجارت قم است که با همکاری سایر دستگاه‌های اجرایی در همه ایام سال دنبال می‌شود، اما در حال حاضر استاندارقم تاکید ویژه‌ای بر این موضوع دارند و برهمین اساس، بحث نظارت بر بازار استان در سطح کمی و کیفی گسترده‌تری دنبال خواهد شد.

وی افزود: در همین رابطه تلاش خواهیم کرد با افزایش ظرفیت گشت‌های نظارتی و تقویت امکانات مورد نیاز آن‌ها، کنترل بیشتری بر نحوه تدارک و عرضه کالاها در بازار استان و برخورد با تخلف‌های احتمالی داشته باشیم.

وی ادامه داد: درکنار تقویت نظارت‌های سازمانی بر بازار استان، از ظرفیت نظارت مردمی نیز در راستای هدف یاد شده، بیشتر استفاده خواهیم کرد و تلاش می‌کنیم به گزارش‌های شهروندان در خصوص تخلف‌های مشاهده شده در کوتاه‌ترین زمان رسیدگی نماییم.

خبرنگار: نجمه وفایی
مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
ارسال نظر