۱۱۸ هزار تُن گندم تحویل کارخانه‌های آرد قم شد

سپهر اقتصاد - مدیرکل غله و خدمات بازرگانی قم گفت: از ابتدای سال‌جاری تا پایان آبان‌ماه، ۱۱۸ هزار تُن گندم برای تامین آرد واحدهای نانوایی و فانتزی به کارخانه‌های تولید کننده آرد مستقر در استان تحویل داده شده‌است.


سعید محمدیرگفت‌وگو با خبرنگار ایرنا، پیرامون این موضوع بیان داشت: وضعیت تامین و تدارک و همچنین ذخیره‌سازی گندم درقم مطلوب است و ما همیشه مقدار مناسبی از این محصول راهبردی را که حداقل برای نیاز سه ماه آینده استان کافی باشد را در سیلو نگهداری می‌کنیم.

وی شرایط نگهداری گندم در سیلوی استان را مناسب دانست و گفت:‌ ما از ابتدا با استفاده از دستگاه‌های پیشرفته که توانایی تشخیص کیفیت این محصول را دارد، وضعیت گندم‌های وارداتی به قم را به خوبی بررسی و همواره از گندم‌های مرغوب برای تولید آرد مورد نیاز واحدهای نانوایی استفاده می‌کنیم.

وی در بخش‌ دیگری از سخنان خود با اشاره به فواید سبوس نان برای سلامتی شهروندان، تاکید کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته تعداد واحدهای نانوایی عرضه کننده نان کامل ( با سبوس بالا) در استان قم از ۳۰ واحد فراتر خواهد رفت تا مردم در همه مناطق شهر به این نوع نان دسترسی داشته باشند.

خبرنگار: نجمه وفایی
برچسب ها

مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
ارسال نظر