۱۶۱۷ پرونده تخلف صنفی ویژه نوروز ۱۴۰۳ در قم تشکیل شد

سپهر اقتصاد- معاون نظارت و بازرسی اداره کل صنعت، معدن و تجارت قم گفت: از ابتدای طرح نظارتی ویژه نوروز ۱۴۰۳ و آغاز ماه مبارک رمضان تعداد یکهزار ۶۱۷ پرونده تخلف صنفی در استان قم تشکیل شده‌است.

سیاوش فولادی وندا در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا بیان داشت: از ۱۵ بهمن ماه ۱۴۰۲ تا کنون تعداد هشت هزار و ۶۸۵ واحد صنفی توزیعی – خدماتی در استان قم بازدید شده که منجر به شناسایی یک هزار و ۶۱۷ واحد متخلف شده‌است.

وی افزود: همچنین با همکاری دستگاهایی اعم از تعزیرات حکومتی، اتحادیه‌ها، اتاق اصناف، غله و خدمات بازرگانی، بسیج، راه شهرسازی،‌ میراث فرهنگی، دامپزشکی، فرمانداری، مرکز بهداشت،‌ معاونت غذا و دارو و دیگر نهادها تعداد یک‌هزار و ۷۸ مورد بازرسی مشترک انجام شد که از این تعداد ‌۲۷۰ پرونده به ارزش ۱۵ میلیارد ‌و ۱۹ میلیون پرونده تشکیل شده‌است.

وی ادامه داد: برای این واحدهای صنفی پرونده تخلف به ارزش چهار هزار و ۹۱۸ میلیارد ریال تشکیل و به شعب تعزیرات حکومتی ارسال شد.

فولادی وندا گفت: در طی این مدت ۷۳۳ مورد گزارش مردمی به سامانه ۱۲۴ اعلام که ۵۳۵ مورد بررسی قرار گرفته‌است.

وی تاکید کرد: از عموم شهروندان استان قم تقاضا می‌کنیم هر گونه تخلف اقتصادی اعم از گرانفروشی، عدم درج قیمت، عدم صدور فاکتور ، احتکار، عرضه خارج از شبکه و دیگر موارد را به تلفن ۱۲۴ و یا سامانه www.۱۲۴.ir اعلام نمایند.

خبرنگار: سید علی رضا فقاهتی
مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
ارسال نظر