۲ هزار میلیارد ریال تسهیلات در بخش صنعت قم پرداخت شد

سپهر اقتصاد - مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان قم گفت: از ابتدای سال‌جاری تا مهرماه، ۲ هزار و ۳۴۴ میلیارد ریال تسهیلات بانکی در قالب ۳۱ پرونده به صنعتگران متقاضی در این استان پرداخت شد.


اکبر ابدالی در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا بیان داشت: در مجموع امسال تعداد ۱۳۳ پرونده در بخش صنعت قم به‌منظور دریافت تسهیلات به مبلغ ۱۲ هزار و ۸۶۴ میلیارد ریال به بانک‌های عامل استان معرفی شده‌است که تاکنون ۳۱ مورد آن به مبلغ ۲ هزار و ۳۴۴ میلیارد ریال پرداخت شده و بقیه موارد در جریان روند پرداخت قرار دارد.

وی افزود: از مسئولان بانک‌های مرتبط با پرداخت این تسهیلات می‌خواهیم نهایت همکاری را با صنعتگران استان داشته باشند و در پرداخت تسهیلات به متقاضیان تسریع نمایند، چراکه حفظ و گسترش فعالیت‌های تولیدی نیازمند تزریق اعتبارات لازم و تامین سرمایه است و تسهیلات بانکی در این خصوص نقش مهمی ایفا می‌کند.

وی در ادامه با اشاره به این که مسائل مرتبط با بخش صنعت استان قم به صورت مستمر در جلسه‌های ستاد تسهیل و رفع موانع تولید بررسی می‌شود، گفت: در همین رابطه از ابتدای سال‌جاری تا مهرماه، ستاد تسهیل و رفع موانع تولید قم با حضور اعضا ۱۰ جلسه با ۱۵۵ مصوبه برگزار کرده که از این میان ۱۱۰ مصوبه به صورت کامل اجرا شده و نشان دهنده موفقیت بیش‌از ۷۲ درصدی مصوبه‌های ستاد است.

خبرنگار: نجمه وفایی
مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
ارسال نظر