۳۱ واحد تولیدی راکد در قم احیا شد

سپهر اقتصاد- مدیرکل صنعت، معدن و تجارت قم گفت: از ابتدای سال‌جاری تا پایان بهمن‌ماه، ۳۱ واحد تولیدی راکد در شهرک‌های صنعتی استان احیا شد و بهره‌بردارن آن توانستند محصولات‌شان را به بازار عرضه کنند.

اکبر ابدالی در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: برای احیای این واحدهای تولیدی در استان قم که در زمینه‌های مختلف صنعتی فعال هستند، بیش‌از سه هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری انجام شد که تثبیت و ایجاد اشتغال برای ۲۹۶ نفر را در پی داشت.

وی ادامه داد: تلاش برای احیای واحدهای‌ تولیدی راکد یکی از بهترین راهکارها برای پیشرفت بخش صنعت استان است، چراکه سرمایه‌گذاری‌های اولیه و همچنین زیرساخت‌های لازم برای فعالیت در این واحدها فراهم است و می‌توان در مدت کوتاه تری نسبت به واحدهایی که در مرحله ساخت و ساز هستند، آن‌ها را به‌ مرحله بهره‌برداری رساند.

وی اضافه کرد: اداره کل صنعت، معدن و تجارت قم در موضوع احیای واحدهای تولیدی راکد استان، نهایت همکاری‌ را با بهره‌بردارانی که بخواهند مجدد فعالیت اقتصادی خود را آغاز کنند و شرایط لازم را داشته باشند، خواهد داشت و تلاش می‌کند با همکاری بانک‌های عامل تسهیلات مورد نیاز آنان نیز پرداخت شود.

خبرنگار: نجمه وفایی
مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
ارسال نظر