۳۵۰ جواز صنعتی امسال در قم صادر شد

سپهر اقتصاد- - مدیرکل صنعت، معدن و تجارت قم گفت: از ابتدای سال‌جاری تا پایان آذرماه ۳۵۰ جواز تاسیس صنعتی در قالب ایجادی و توسعه‌ای با سرمایه گذاری ۹۸ هزار و ۴۲۱ میلیارد ریال و ظرفیت اشتغالزایی برای ۶ هزار و ۲۹۲ نفر در قم صادر شده‌است.


اکبر ابدالی در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا در این رابطه بیان داشت:  طی مدت یاد شده اقدام لازم برای صدور ۲۹۳ جواز ایجادی (‌ایجاد واحد صنعتی جدید)‌ با سرمایه‌گذاری ۷۹ هزار و ۹۴۸ میلیارد ریال و ظرفیت ایجاد اشتغال برای پنج هزار و ۱۲۴ نفر در شهرک‌های صنعتی قم انجام شد.

وی افزود: همچنین از ابتدای سال‌جاری تا پایان آذرماه تعداد ۵۷ مورد جواز توسعه‌ای (توسعه واحدهای صنعتی موجود) با سرمایه‌گذاری ۱۸ هزار و ۴۷۳ میلیارد ریال و ظرفیت ایجاد اشتغال برای یک‌هزار و ۱۶۸ نفر در قم صادر شد که نشان دهنده ظرفیت بالای سرمایه‌گذاری در بخش‌های تولیدی استان است.

وی ادامه داد: با توجه به استقبال خوب فعالان اقتصادی برای سرمایه‌گذاری در بخش‌های صنعتی استان، اقدام‌های لازم برای تعیین راهبردها در این حوزه صورت گرفته و براین اساس صنایع پاک، دانش‌بنیان، فناور،‌ کم آب‌بر و مرتبط با پوشاک ایرانی و اسلامی در اولویت صدور مجوزهای لازم برای راه‌اندازی واحد تولیدی در قم قرار دارد.

خبرنگار: سید علی رضا فقاهتی
مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
ارسال نظر