۳ سایت خانه‌های ویلایی در شهرستان‌های قم احداث می‌شود

سپهر اقتصاد-مدیرکل راه و شهرسازی قم با اشاره به روند اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان‌های این استان گفت: طایقان، اسلام آباد قنوات و پرنیان سه سایت مهمی است که در سطح شهرستان‌ها و شهرهای قم در حال آماده‌سازی است.

 

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (قم)، حسین زنجیرانی فراهانی مدیرکل راه و شهرسازی قم اظهار کرد: واحدهای مسکونی در سطح شهرستان‌های استان قم به‌صورت ویلایی و خانه‌های یک‌طبقه حیاط‌دار احداث خواهد شد.

وی با اشاره به مشکلات واگذاری زمین در بخش سلفچگان قم، خاطرنشان کرد: اداره کل راه و شهرسازی قم پیگیری‌های خود جهت حل این معضل در سطح دستگاه‌های مرتبط را آغاز کرده تا روند احداث واحدهای مسکونی در بخش سلفچگان سرعت مطلوب‌تری بگیرد.

زنجیرانی فراهانی یادآور شد: واگذاری زمین به افراد واجد شرایط و بومی شهرستان‌ها بادقت بالاتری صورت خواهد گرفت.

مدیرکل راه و شهرسازی قم با بیان اینکه زمین طرح‌های نهضت ملی مسکن در قم تامین شده است، گفت: پیشرفت ساخت سایت های مسکن قم در مجموع بیش از ۱۰ درصد است.

وی با بیان این که شهرک پرنیان به فاصله ۲۱ کیلومتری پردیسان قم در محدوده روستای قلعه چم قرار دارد، افزود: این شهرک به‌ عنوان سایت جدید نهضت ملی مسکن قم که ساخت خانه‌های ویلایی به‌زودی در آن آغاز خواهد شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان قم در خاتمه گفت: هم اینک بخش مهمی از تعهد استان قم در طرح نهضت ملی مسکن در قالب احداث خانه در اراضی ۵۶۰، ۲۲، ۲۷ و ۱۷ هکتاری شهرک پردیسان در حال ساخت است.

خبرنگار: نجمه وفایی
مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
ارسال نظر