۵۳۶ پروژه در قم فعال است

۵۳۶ پروژه در قم فعال است

سپهر اقتصاد-مدیرکل برنامه‌وبودجه شهرداری قم گفت: در حال حاضر ۵۳۶ پروژه فعال و در فاز اجرا در شهر قم وجود دارد.


علی طاهری در گفت‌وگو با خبرنگار شهرنیوز، درباره گزارش عملکرد بودجه شهرداری قم در چهار ماه نخست سال جاری، اظهار کرد: بودجه مصوب 8 هزار و 110 میلیارد تومان بوده که به تفکیک ۴ هزار و 905 میلیارد تومان نقدی و 3 هزار و 205 میلیارد تومان غیرنقدی پیش‌بینی‌شده است.  

وی با بیان اینکه پیش‌بینی درآمد در 4 ماهه اول سال 2 هزار و 37 میلیارد تومان بوده که 2 هزار و 191 میلیارد تومان وصولی ثبت‌شده است، افزود: نسبت درآمد وصولی نسبت به پیش‌بینی معادل ۱۰۷.۵ درصد است.  

مدیرکل برنامه‌وبودجه شهرداری قم خاطرنشان کرد: در مجموع برای این پروژه پیش‌بینی برنامه زمانی ۳۰.۴ درصد بوده که ۳۲ درصد تحقق‌یافته و پیش‌بینی پیشرفت فیزیکی ۱۵.۶ درصد بوده که ۱۹ درصد تحقق‌یافته است.  

وی تصریح کرد: ثبت صورت‌وضعیت تا پایان تیرماه ۸۹۹ میلیارد تومان پیش‌بینی‌شده است که به میزان ۷۴۲ میلیارد تومان صورت‌وضعیت، ثبت‌شده است.  

طاهری با اشاره به اینکه میزان پیشرفت فیزیکی هر یک از حوزه‌ها به تفکیک مشخص است، اضافه کرد: در شهرداری قم هزار و 24 عنوان پروژه برای سال ۱۴۰۲ پیش‌بینی‌شده است که در این میان ۵۳۶ عنوان پروژه فعال و در فاز اجرا و ۴۸۸ عنوان پروژه در مرحله اقدامات اولیه برای اجرا در سطح شهر وجود دارد که به تفکیک پیشرفت فیزیکی ۱۶۵ عنوان پروژه بین یک تا ۲۰ درصد و ۳۰۸ پروژه بین ۲۱ تا ۷۹ درصد و ۲۰ عنوان پروژه بین ۸۰ تا ۹۹ درصد و ۴۳ عنوان پروژه ۱۰۰ درصد است.

خبرنگار: نجمه وفایی
مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
ارسال نظر