۷۰ هزار حلقه لاستیک با نرخ مصوب در قم عرضه شد

سپهر اقتصاد- معاون بازرگانی و توسعه تجارت اداره کل صنعت،‌ معدن و تجارت قم گفت: از نیمه دوم اردیبهشت‌ماه سال‌جاری تا بیست و پنجم آبان‌ماه، ۷۰ هزار حلقه لاستیک با نرخ مصوب از طریق سامانه فروش به ۴۵ هزار متقاضی در این استان عرضه شده‌است.


امیرحسین پروران در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا، بیان داشت: در همین رابطه بر اساس آمار کشوری، بیشترین عرضه لاستیک‌های پرمتقاضی برای خودروهای سواری به خصوص در سایز ۱۳، ۱۴ و ۱۵ با نرخ مصوب دولتی در سامانه‌های فروشگاهی‌ استان قم بوده‌است.

وی افزود: خرید لاستیک از طریق سامانه توزیع لاستیک استان قم به آدرس اینترنتی https://tiresales.ir با صدور فاکتور بر اساس قیمت مصوب همراه است بنابراین جلوی تخلف گران‌فروشی در آن گرفته می‌شود؛ همچنین عرضه محصولات در این سامانه بر اساس زمان‌بندی و به نحوی تنظیم شده که امکان دلالی در آن وجود نداشته باشد.

وی ادامه داد: با توجه به سیاست‌های دولت در زمینه مدیریت بازار لاستیک، عرضه لاستیک با نرخ مصوب دولتی در سامانه یاد شده نسبت به ماه‌های گذشته افزایش یافته‌است و متقاضیان بیشتری نسبت به قبل می‌توانند لاستیک مورد نظر خود را از طریق این سامانه تهیه کنند.

پروان گفت: برای خرید لاستیک از سامانه توزیع لاستیک استان قم، ابتدا لازم است که متقاضیان به آدرس اینترنتی اعلام شده مراجعه و نسبت به ثبت نام و درج اطلاعات لازم در آن اقدام کنند و بعد از آن می‌توانند سفارش خرید خود را انجام و برای تحویل لاستیک به فروشگاهی که انتخاب کردند،‌ مراجعه نمایند.

خبرنگار: نجمه وفایی
برچسب ها

مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
ارسال نظر