۹۵ درصد شکایت‌های مردم قم به سامانه ۱۲۴ مورد رسیدگی قرار گرفت

سپهر اقتصاد- مدیرکل صنعت،‌ معدن و تجارت قم گفت: از ابتدای سال‌جاری تا پایان آبان‌ماه ۹۵ درصد شکایت‌های مردمی رسیده به سامانه ۱۲۴ این اداره کل مورد رسیدگی قرار گرفته‌ و درهمین رابطه قم رتبه برتر کشور را کسب کرده‌است.


اکبر ابدالی در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا، بیان داشت: این آمار توسط اداره‌کل بازرسی ویژه و امور تعزیرات سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان ارائه شده و نشان دهنده جایگاه برتر استان قم در زمینه رسیدگی به شکایت‌های مردمی از تخلف‌های صنفی است.

وی افزود: در همین رابطه ۳۸ درصد شکایات مردمی رسیده به سامانه ۱۲۴ منجره به تشکیل پرونده تخلف شده در حالی که میانگین کشوری آن ۲۵ درصد است و استان قم در این بخش رتبه اول در سطح ملی را بدست آورده‌است.

وی ادامه داد: از شهروندان عزیز درخواست می‌کنیم در صورت مشاهده هر گونه تخلف از سوی واحدهای اقتصادی فعال در قم آن را برای رسیدگی از طریق سامانه https://۱۲۴.ir یا شماره تلفن ۱۲۴ به بازرسان اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان اطلاع دهند.

خبرنگار: نجمه وفایی
مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
ارسال نظر